Методичний кабінет
Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області

Середа, 23.01.2019, 17:12

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Реєстрація | Вхід

Головна » 2018 » Жовтень » 4 » Впровадження інноваційних технологій на уроках в початкових класах
15:50
Впровадження інноваційних технологій на уроках в початкових класах

Хай холодними росами світяться ранки,
І птахи забирають у вирій тепло.
Та учительське серце, усе без останку,
Дітям віддане, щоб там в житті не було.
  
   Кому потрібні інновації в початковій школі і чи потрібні взагалі? Вчителеві часом бракує часу, щоб замислитися над тим навіщо потрібна інноваційність? А виявляється, питання підвищення ефективності роботи вчителя сьогодні є дуже актуальним. Адже вчитель сьогодні – це професіонал своєї справи.
    З метою обговорення цього важливого питання 04 жовтня 2018 року на базі СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 ім. Л.І.Бугаєвської відбулося засідання школи передового педагогічного досвіду на тему «Підвищення продуктивності навчання шляхом впровадження інноваційних технологій на уроках в початкових класах» (керівник Драпогуз Л.О., вчитель початкових класів СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 ім.Л.І. Бугаєвської).
    Юхименко І.В., вчитель початкових класів СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 ім.Л.І. Бугаєвської, познайомила присутніх із специфічною формою організації пізнавальної діяльності – інтерактивним навчанням. Для учнів молодшого шкільного віку притаманне правило: «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути». Було зроблено висновок про те, що організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, спільне розв’язання проблем. 
   Групова робота – це унікальна організація уроку. Поступово учень починає відчувати клас частиною свого світу. Ця форма роботи має велике значення для самостійності школяра, зазначила у своєму виступі Зінченко Ю.О., вчитель початкових класів СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 .
  «Чи потрібен метод проектів молодшим школярам?» Над цим питанням розмірковувала разом з колегами Чернишова В.В., вчитель початкових класів СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 .
Адже сама структура проекту дуже складна. Вчителі дійшли до спільної думки, що у початкових класах, відповідно до мети діяльності, можна широко використовувати ігрові, інформаційні та творчі проекти.
Під час практичної роботи, виконуючи різні вправи, вчителі уявляли себе учнями. 
Сучасний світ змінюється, з кожним днем стає прогресивнішим і цивілізованішим. Тому мають змінюватися форми і методи навчання учнів. Кожна дитина повинна «себе знайти» в сучасній школі. Адже Нова українська школа повинна стати для дитини фундаментом для вибору професії в майбутньому. Саме цьому і сприяють інноваційні технології.  
 
Драпогуз Л.О., керівник ШППД
Переглядів: 25 | Додав: Alex | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Сайт ВО

Сайт ММК

Друзі сайту

Друзі сайту