Методичний кабінет
Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області

Середа, 19.12.2018, 11:32

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Реєстрація | Вхід

Головна » 2018 » Листопад » 2 » Інтеграція – шлях до усунення протиріччя між безмежністю знань і обмеженими людськими ресурсами
07:39
Інтеграція – шлях до усунення протиріччя між безмежністю знань і обмеженими людськими ресурсами

     1 листопада на базі Cпеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 імені В.О. Нижниченка з поглибленим вивченням предметів  суспільно-гуманітарного циклу Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області відбувся обласний семінар-практикум методистів районних (міських) методичних кабінетів, науково-методичних центрів, керівників методичних об’єднань учителів  історії та суспільних дисциплін на тему: «Інтеграція як засіб реалізації компетентнісного підходу на уроках історії та суспільних дисциплін».     Головним завданням сучасної шкільної освіти є  формування у дітей цілісної наукової картини світу й сучасного світогляду. Інтеграція є однією з найперспективніших інновацій, яка здатна вирішити чисельні проблеми системи сучасної освіти. 

   Учасників семінару  привітали П.І.Хохуля, головний спеціаліст відділу освіти та О.В.Роман, методист міського методичного кабінету. Екскурсію навчальним закладом провела директор спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 імені В.О. Нижниченка  Сень О.О.
      Методист Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського Міщенко І.О. ознайомила  учасників семінару із завданнями та можливостями інтегрованого навчання на уроках історії та суспільних дисциплін. 
Незабутні враження отримали усі присутні від  презентації Арт-проекту     «Те, про що важко говорити», проведеної членом Всеукраїнської асоціації вчителів історії та суспільних дисциплін «Нова доба» Копиловою Г.А.  Фотоматеріали, що розповідають про долю дітей-переселенців представлені  під час презентації не залишили байдужим жодного. 

      Сучасний зміст освіти передбачає вивчення у старшій школі окремих інтегрованих курсів – «Історія: Україна і світ» та «Громадянська освіта». З особливостями викладання яких в теоретичній частині познайомила         Щурик Н.В., учитель історії Кременчуцького ліцею №11, а в практичній - учитель  історії загальноосвітньої школи школа І-ІІІ ступенів №1       Кіркорцова Л.Я. «Учнями» були самі учасники семінару, які залюбки працювали з інтерактивним онлайн-посібником «Друга світова війна на уроках історії в школі» 
Громадянська освіта передбачає інтеграцію соціально-гуманітарних знань та орієнтацію на розв’язання практичних проблем. Практичне заняття  з курсу «Громадянська освіта» провела Богданова–Портяна М.В., учитель економіки  спеціалізованої загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів №5 імені Л.І.Бугаєвської, під час якого присутні отримали практичний досвід з питань захисту своїх прав як на національному так і міжнародному рівнях. 

      Підводячи підсумки, учасники семінару констатували, що головним завданням освіти є підготовка молоді до сучасного життя, тобто формування в неї необхідних компетентностей, а одним із засобів їх формування є інтеграція навчальних дисциплін. Інтеграція може вирішити основні суперечності освіти – протиріччя між безмежністю знань і обмеженими людськими ресурсами.
Парфенюк Г.М., голова МО вчителів історіїі та права

Переглядів: 26 | Додав: Alex | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Сайт ВО

Сайт ММК

Друзі сайту

Друзі сайту