Методичний кабінет
Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області

Субота, 23.02.2019, 12:32

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Реєстрація | Вхід

Головна » 2018 » Березень » 13 » Інформаційні технології як шлях впровадження STEM-освіти
15:22
Інформаційні технології як шлях впровадження STEM-освіти

   У зв’язку з розвитком технологій, інформатизацією сучасного суспільства змінилися пріоритети освітньої галузі. Одним із її провідних завдань стало виховання особистості, здатної до самоосвіти і саморозвитку, яка вміє опрацьовувати різноманітну інформацію, використовувати набуті знання і вміння для творчого вирішення проблем. Stem-технологія — один із шляхів впровадження концепції «Нової української школи» в освітній процес у початкових класах.
   12 березня 2018 року на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбулося засідання творчої групи вчителів початкових класів м.Горішні Плавні на тему: «Інформаційні технології як шлях впровадження STEM-освіти». Метою заходу було ознайомити учасників групи з теоретичними аспектами stem і steam освіти та можливостями її реалізації в освітньому процесі в початковій школі, показати практичне втілення елементів stem-освіти на уроках та у позакласній роботі з молодшими школярами.
   У своїй доповіді керівник творчої групи Д’яченко Ю.М. зазначила, що однією зі складних сучасних педагогічних, психологічних проблем є підготовка вчителя до роботи за STEM-програмами. Перевагою вчителя початкової школи щодо впровадження даної технології є те, що він учитель - універсал і може реалізувати інтегроване дослідження, досягти розвивальну, дослідницьку, мету проекту. А також створити умови та організувати урок таким чином, щоб учні мали змогу, використовуючи новітні технології, отримати знання, спільно працювати над проектом, пристроєм, приладом, реалізуючи набуті навички у реальному житті.
   Заступник директора з навчально – виховної роботи Кострикіна С.Г. поділилася досвідом впровадження елементів STEM - освіти в початковій школі ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 як під час уроків, так і в позаурочний час. Світлана Геннадіївна зазначила, що одним із напрямків STEM- освіти є робототехніка, що напряму пов'язана з ЛЕГО –конструюванням. Школа бере участь у регіональному експерименті з робототехніки, а в цьому році вперше команда початкової ланки «ЛЕГО – хвиля» представлятиме наше місто у Києві на Всеукраїнському фестивалі.
   Під час обговорення були визначені переваги та особливості використання конструктору ЛЕГО в навчально – виховному процесі.
   В практичній частині вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Бойко В.В. продемонструвала присутнім педагогічні надбання колективу школи щодо роботи з наборами LEGO Education «Побудуй свою історію». Учасники засідання були об'єднані в групи і за допомогою програми STORY VISUALIZER і ЛЕГО конструкторів створювали комікси за вигаданим сюжетом. Такий вид навчальної діяльності сприяє розвитку мовних, комунікативних , обчислювальних навичок, образного креативного мислення, формуванню громадянської, соціальної, екологічної компетентностей учнів, а процес навчання стає цікавим і захоплюючим.
   При підведенні підсумків роботи творчої групи методист ММК Мироненко Л.Н. зазначила,що опанування вчителями елементів STEM-освіти є першим і важливим кроком на шляху впровадження концепції «Нової української школи» в освітній процес.

Мироненко Л.Н., методист ММК

 

Переглядів: 96 | Додав: Alex | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Сайт ВО

Сайт ММК

Друзі сайту

Друзі сайту