Методичний кабінет
Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області

Субота, 23.02.2019, 12:35

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Реєстрація | Вхід

Головна » 2018 » Лютий » 20 » 5 проблем STEM-освіти
14:58
5 проблем STEM-освіти

 

15 лютого на базі СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 ім.Л.І.Бугаєвської відбулося засідання Школи перспективного педагогічного досвіду
(ШППД) "Сучасні методи і форми роботи з розвитку навчальних умінь та навичок учнів початкової школи". Проведені методичні посиденьки з теми "5 проблем STEM-освіти".

Чому ми обрали таку тему?

Сьогоднішню систему освіти неможливо уявити без комп’ютерних технологій: діти створюють цифровий контент, обмінюються ним та використовують його у великих масштабах. Про те, що потрібно поєднувати науки в школі, працювати на їх практичну направленість говорять вже давно, посилаючись на тести PISA та приклади Фінляндії, де вважають, що якщо молода людина вже на виході зі школи буде володіти актуальним запасом практичних знань з урахуванням всіх сучасних комп'ютерних технологій та навичками пошуку інформації, то можна очікувати, що вона принесе користь не тільки самій собі, а й державі.  

Новий  етап  у  розвитку  шкільної  освіти  пов'язаний  з  упровадженням STEM-навчання на засадах компетентнісного та інших підходів до формування змісту та організації навчального процесу.  Це  вимагає  певного  підвищення  професійної  майстерності вчителя,  доозброєння  його  новими  знаннями,  сучасними  компетенціями, методами і технологіями, які б дозволили йому перебудувати навчально-виховний процес відповідно до нових вимог  і підходів.

Компетентнісна  освіта  зорієнтована  на  практичні  результати,  досвід особистої діяльності, вироблення ставлень, що зумовлює принципові зміни в  організації  навчання,  яке  стає  спрямованим  на  розвиток  конкретних цінностей і життєво необхідних знань і умінь учнів.

Під час опрацювання теоретичного матеріалу вчителі пригадали систему принципів навчання, дотримання яких забезпечує ефективність процесу навчання. Розглянули компетентнісну модель навчання як елемент STEM-освіти, структуру компетентнісно-орієнтованого уроку, етапами конструювання вчителем такого уроку.

Вчителі отримали міні-методички, в яких, крім матеріалів  з теми , можна було отримати відповідь на питання « Як навчити учнів виконувати компетентнісні завдання?», а також поділились досвідом впровадження елементів STEM-освіти в своїй роботі.

По завершенню теоретичного блоку, педагоги  приступили до роз'язання компетентнісних завдань.

Наприкінці зустрічі, присутні дійшли до  висновку, що  результатом провадження STEM-освіти в початковій школі повинно стати ефективне формування раннього професійного самовизначення і усвідомленого професійного вибору; підтримка обдарованих учнів, рівний доступ до всіх напрямків якісної освіти дітей з особливими потребами, поширення інноваційного педагогічного досвіду та освітніх технологій; широка пропаганда результатів дитячої технічної творчості.

                                                                        Паламарчук С.Ю., керівник ШППД

Переглядів: 92 | Додав: ADMIN | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728

Сайт ВО

Сайт ММК

Друзі сайту

Друзі сайту