Методичний кабінет
Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області

Понеділок, 14.06.2021, 01:35

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Початкова школа | Реєстрація | Вхід

Скарбничка вчителя початкової школи
 
 
Тиждень педмайстерності вчителів початкових класів ЗОШ № 2

1. Гарбузова каша - сила наша 1 клас (сценарій)
Ой, зібрались козаченьки,
раділи й посміхались,
У своєму дружнім колі силою вихвалялись.
   23 жовтня для учнів 1-А та 1-Б класів класні керівники Олексієнко Н.В. та Сурмило В.І. влаштували осінню розвагу «Гарбузова каша – сила наша». Малесенькі козачата змагалися у спритності, силі та швидкості, демонстрували  артистичні здібності, співали пісень. Грали весело в естафети: «Як козаки картоплю саджали»,  «Як козаки кашу варили», «Як козаки через річку переправлялися».  Провели радісно час та на сам кінець частували гостей печеним гарбузом.
  «Так у чому ж ваша сила, браття-козаченьки? Сила наша у любові до Вкраїни-неньки!» - такими словами завершили свою розвагу малесенькі жителі нашої країни з повним розумінням цих важливих слів.


2. Навчальний проект «Мандрівка просторами Всесвіту» (конспект уроку)
  Начальний проект спрямований на навчально-пізнавальну діяльність учнів. Участь у роботі над проектом сприяє формуванню природничих компетентностей у школярів вміння вибирати й аналізувати інформацію, працювати з дитячими енциклопедіями, словниками, спеціальною літературою, використання можливостей інтернету. Учні вчаться проводити спостереження, брати інтерв’ю, систематизувати, узагальнювати отриману інформацію, робити висновки.
Так урок Світлани Михайлівни навчальний проект «Мандрівка просторами Всесвіту», розпочався з психологічного настрою юних дослідників та вчених за методикою Амонашвілі, де діти закривши очі почули, що майбутнє залежить тільки від таких розумних дітей як вони.
Проводячи фенологічні спостереження застосувала віршовану форму проведення. Діти протягом осені збирають народні прикмети кожного місяця та знайомлять інших дітей з ними через поповнення класної скарбнички народної мудрості. На кінець місяця роздруковують книжечку «Скарбничка народної мудрості».
Мотивацію навчальної діяльності Світлана Михайлівна почала віршем про Всесвіт, який вдало підвів до інтернет повідомлення. В ньому містився текст-запрошення з підручника «Природознавство» для 4 класів за новою програмою, якого в друкованому вигляді ще немає. З цього видно, що вчитель використовує в своїй роботі нові підручники з інтернету.
Повідомлення теми і мети уроку вдало було записано на дошці та повідомлене дітям через Підготовчу вправу: «Дізнаємося. Навчимося. Виховуватимемо». Після чого йшла вправа «Очікування» та «Правила уроку».
Світлана Михайлівна заздалегідь поділила дітей на групи: «Космонавти та вчені», «Дослідники Сонця», «Дослідники планет», «Дослідники зірок» та «Дослідники Галактики». Кожна група після розв’язання проблемної ситуації, створеної вчителем (кросворд), відправилася у мандрівку Всесвітом зупиняючись на станціях: «Уявлення давніх людей про Всесвіт», «Сонце», «Сонячна система, її склад», «Добовий і річний рух Землі», «Зорі», «Галактика». Під час зупинок діти-дослідники презентували свої дослідження. Одні це робили у вигляді докладу, інші віршованою формою, треті використовували енциклопедії.
Весь урок супроводжувався презентацією, де непомітно для дітей з’являлися прекрасні картинки, які вдало та вчасно прикрашали виступи дітей.
Під час підбиття підсумків вчитель використав такі вправи як: «Поміркуй», «Мікрофон», «Очікування». Заздалегідь на уроках Трудового навчання діти 4-Б класу виготовили об’ємні зірки методом оригамі, які подарували на згадку про урок всім присутнім гостям. Вчитель оцінила роботу дітей та завершила урок віршем, який надихнув всіх присутніх на надію про хороше майбутнє.

3. 
Інтелектуальний конкурс «Найрозумніший»  для учнів 3-х класів. (сценарій, презентація)
 
  Дана інтелектуальна гра проводилася серед учнів 3-х класів. Вона сприяла розвитку пізнавального інтересу учнів. Під час гри не було байдужих, кожен намагався проявити свій   інтелект. В ході заходу чітко простежувався   міжпредметний зв'язок. У грі брали участь учні 3-А і 3-Б класів. Гра проводили в три тури.   У першому турі учасникам необхідно було дати відповідь на 12 запитань із різних галузей знань. До кожного запитання давалося 4 варіанти відповідей, з яких треба вибрати правильну. На роздуми відводився час 5 секунд.
   Можливими є 3 додаткових запитання у разі однакової кількості правильних відповідей.
   Шестеро учасників, які наберуть найбільшу кількість балів, продовжують боротьбу у півфінальній грі.
У 2 турі запропонували учням виконати завдання – продовжити числовий ряд.
   За найбільшою кількістю набраних балів 3 учасники виходили у фінал.   У фіналі залишилося 3 учасників.  Кожен учасник відповідав на запитання за обраною спеціальною темою..  Час на обдумування  завдання – 10 секунд. Кожен гравець відповідав на 5 запитань. Після відповіді на всі запитання оголошувався переможець гри.

 
 
4. Свято червоної калини  (сценарій)
 Уже традиційним щороку стало проведення в ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 гри-подорожі «Полтавочка», під час якої діти досконаліше знайомляться з традиціями й звичаями рідного краю, своєї Батьківщини.
У рамках цієї гри учнями 2-Б класу на чолі з класним керівником Ткаченко Євгенією Володимирівною було проведене Свято червоної калини.
Діти у святковому одязі розповідали про народний символ оберіг – калину, співали про неї пісні та водили хороводи. Цікавим елементом заходу була презентація, з якої учні довідалися, що калина є не лише героїнею пісень, віршів та казок. Її краса приваблювала також художників.
Свято відбулося в урочистій атмосфері, сповненій поваги до рідного краю. Діти й гості ще довго обмінювалися враженнями від побаченого та почутого.
Свято червоної калини   - лише одна стежинка у цікавій і захоплюючій подорожі рідним краєм.
Тож вирушаємо у путь!

 
5. Математичне дослідження Чорного моря, вчитель Чирва С.Б. (конспект уроку)
У рамках тижня початкової школи учнями 4-А класу був проведений інтегрований  урок математики з елементами дослідження Чорного моря .  Діти закріплювали вміння використовувати дії над багатоцифровими та іменованими числами;  розвивали математичне мовлення, допитливість, пізнавальний інтерес .  Розв’язуючи  цікаві  задачі, приклади і завдання, учні дізналися про походження сучасної назви Чорного моря , порівнювали глибини,  флору та фауну , визначали площу моря.
Наприкінці  нестандартного уроку математики учні «побудували» кораблі з геометричних фігур. За підсумками роботи на уроці учні отримували незвичайні оцінки - мушлі.    



6.   «Скринька українських народних казок. Українська народна казка «Колобок»вчитель Мироненко Л.Н. (конспект уроку).                                                                                          
Сучасний вчитель початкових класів повинен вдосконалювати свою роботу, використовуючи інноваційні технології на уроках для урізноманітнення процесу навчання й зацікавлення учнів. Уроки читання з використанням інтерактивних технологій у процесі вивчення казки мають великі переваги, а саме: навчальний процес відбувається за умови активної взаємодії всіх дітей; збільшується обсяг виконаної  роботи;  формується вміння співпрацювати в дитячому колективі; в учнів розвиваються гуманні стосунки; формуються мотиви навчання. Даний урок спрямований на вдосконалення в учнів самостійної читацької, творчої діяльності; вміння давати характеристики головним дійовим особам; виявляти і реалізувати індивідуальні можливості; удосконалювати якості читання.
    17 жовтня в 2-А класі було проведено урок з літературного читання.   
      Під час уроку  діти поглиблювали знання про казку, створюючи асоціативний кущ «Казка», відгадуючи загадки, пояснюючи зміст прислів’їв. На уроці учні удосконалювали техніку читання, використовуючи різні види читання («Буксир», «Кидок-засічка», «Бджілка», «Продовж»). Для розвитку артикуляційного апарату дітям запропоновано вправи «Свіча», «Кулька». Сподобалась дітям зарядка для очей (вправа «Пугач», «Мітли», «Упіймай зайчика»). З захопленням переглядали мультиплікаційний фільм «Колобок», а потім намагалися бути хорошими акторами під час інсценування казки, що сприяло розвитку діалогічного мовлення. Під час словникової роботи на мультимедійному екрані діти побачили малюнки, які дали можливість зрозуміти значення слів хижка, засік, призьба. Для характеристики героїв казки «Колобок» вчитель запропонувала вправу «Синквейн». Допомогла дітям правильно визначити головну думку твору гра «Так чи ні». У цікавій ігровій формі було підведено підсумок уроку (гра «Продовж речення»)

Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Червень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Сайт ВО

Сайт ММК

Друзі сайту

Друзі сайту